Med vores cookies ønsker vi at tilbyde dig den bedst mulige shoppingoplevelse med alt, hvad der hører til. Dette inkluderer for eksempel passende tilbud, personlige annoncer og gemte præferencer. Hvis du er okay med dette, skal du blot acceptere brugen af cookies til præferencer, statistik og markedsføring ved at klikke på "I orden!" (vis alle). Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage via cookie-indstillingerne (her)
Du skal være logget på, for at kunne vurdere et produkt.
BemærkVi tillader kun vores kunder, at afgive en vurdering af det udstyr de har købt hos os. Vi modtager ikke anmeldelser eller vurderinger af produkter fra tredje kilde.
Efter login finder du også i kundencenter under "vurderinger af produkt" alle artikler, som du kan afgive en vurdering af.
This is my first purchase of a synthetic reed. I am very impressed by how easy it is to get a sound, and the lack of a sore lip from the roughness of wood is very welcome.
On the back of the packet is the following blurb:
"The Classic reed for clarinet is exteremely durable. With less tonal complexity than the European Cut but greater projection, the Classic reeds are ideal for students and marching band performers."
Not a criticism of the reed itself as it does exactly as described above, but I wish the following blurb had been printed on the Thomann listing. Had it done so I probably would have purchased the European Cut instead as I think I would have preferred it.
Ich hätte es gerne gesehen - Kunststoffblatt. Kein Stress und lange haltbar. Nur leider klingt es egal mit welchem MP (ja auch mit Maxton oder NICK für Kunststoff) nicht so schön, wie mein Steuer exclusiv Holzblatt. Also weiter anfeuchten, basteln etc.
Schade - aber so geht es ja vielen. Dem Klang fehlt leider immer eine kleine Dimension von Tiefe. Vermutlich ist das der Homogenität des Materials geschuldet. Aber was soll?s. Es gibt viele, die das nicht stört und die sind mit den Legere-Blättern, vielleicht sogar mehr noch mit den neuen NICK-Master-Cut bestens beraten.