Med vores cookies ønsker vi at tilbyde dig den bedst mulige shoppingoplevelse med alt, hvad der hører til. Dette inkluderer for eksempel passende tilbud, personlige annoncer og gemte præferencer. Hvis du er okay med dette, skal du blot acceptere brugen af cookies til præferencer, statistik og markedsføring ved at klikke på "I orden!" (vis alle). Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage via cookie-indstillingerne (her)
Du skal være logget på, for at kunne vurdere et produkt.
BemærkVi tillader kun vores kunder, at afgive en vurdering af det udstyr de har købt hos os. Vi modtager ikke anmeldelser eller vurderinger af produkter fra tredje kilde.
Efter login finder du også i kundencenter under "vurderinger af produkt" alle artikler, som du kan afgive en vurdering af.
Necesitaba darle un poco más de volumen a mi SM57 y estaba considerando varias opciones. Este filtro da unos resultados espectaculares si grabas voces o instrumentos en una habitación no acondicionada porque te permite grabar a un volumen aceptable y evitar que ruidos innecesarios se "cuelen" en tu grabación.
This unit provides a solid boost to the line level of a microphone, with no perceivable added noise.
I'm using it with a passive ribbon mic that has a very low output level. This is fine when mic'ing an amplifier, but was too low for many applications like vocals or acoustic guitar. The FetHead has provided exactly what I needed, giving me plenty of level without having to drive the preamp too hard.
I went for the FetHead Filter (which has a subtle 6db/oct roll-off below 220 Hz) as I found I was putting a high-pass filter on most tracks where I used the ribbon mic. The filter takes out any rumble quite nicely and simplifies mixing.
The only little imperfection was that the Triton Audio badge had fallen off the FetHead in transit. But it was purely cosmetic and I just glued it back on. The unit was fine otherwise!