Med vores cookies ønsker vi at tilbyde dig den bedst mulige shoppingoplevelse med alt, hvad der hører til. Dette inkluderer for eksempel passende tilbud, personlige annoncer og gemte præferencer. Hvis du er okay med dette, skal du blot acceptere brugen af cookies til præferencer, statistik og markedsføring ved at klikke på "I orden!" (vis alle). Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage via cookie-indstillingerne (her)
Du skal være logget på, for at kunne vurdere et produkt.
BemærkVi tillader kun vores kunder, at afgive en vurdering af det udstyr de har købt hos os. Vi modtager ikke anmeldelser eller vurderinger af produkter fra tredje kilde.
Efter login finder du også i kundencenter under "vurderinger af produkt" alle artikler, som du kan afgive en vurdering af.
This 56 is the best guitar I've ever played. Seriously.
The "Chunky C" neck profile fits me even more perfectly than the 59's Carmelita neck. And this 56 guitar really resonates. It actually tickles my stomach with vibrations. Nothing wrong with the other Gibsons I have, but this one just sings out more. Maybe it's the model; maybe the luck of the draw. Whatever the reason, it's wonderful.
Fret size is no issue here. P90s are as sweet and honky as can be. They do sound markedly different from the Custombuckers. Gibson and Thomann have blown my mind again. How do they keep doing it? This guitar is as succulent as a butterscotch candy.
Die aktuell von mir erworbene 1956er Les Paul Goldtop ist die beste von mehreren CS Les Pauls, die ich in den letzten 20 Jahren erstanden habe - und dies als VOS Version von der Stange (kein Ageing oder Makeover). Die Gitarre hat ein „snappy attack“, ist sehr resonant und hat mehr als genug Sustain. Sie singt und ringt mit ausgeprägten Höhen und straffen, holzigen Bässen. Eigenschaften, die von den P90 Pickups beeindruckend übertragen werden.